středa 21. května 2014

Trénink na štafety ...

... aneb jak jsme s Bajeříkem rozcupovali Jablonecký dorost a žíznivého Kobříka.
 
Jelikož se o víkendu chystá nejen jeden městský sprint, ale také dvoje štafety. Bylo potřeba si trochu ozkoušet nějaký ten farstovaný trénink a zase si trochu oživit mapu. Nota bene, když mě o víkendu čeká premiéra na prvním úseku.
 
A že se vopravdu se na tenhle hromadný start moc těším. Všichni stojej na jedný startovní čáře, bum ho a najednou se všichni rozutečou někam do lesa. O tom, že si mám hlídat mapu a né jen za někým slepě běžet samozřejmě vím. Ovšem votázka je do jaké míry tento úkol dokážu splnit.
Bude to pro mě hodně prestižní, postavit se na čáru s borci z jiných oddílů a vlastně i poměřit síly s kolegy a soupeři v jedné osobě z Turnovskýho mančaftu.
 
No a teď k samotnému tréninku. Na startu se nás sešlo cca 20. Převážně mladí kucí, pár vetošů, nějaký ty baby, Bajeřík a já. Později se na trénink dostavil i Kobřík.
 
Masový start v orientačním běhu byl pro mě novinkou, a i přestože se jednalo pouze o trénink, tak mě trochu stihla i nervozita. Nicméně ihned po startu bylo vše jinak a já běžel vstříc prvé kontrole. I přes drobné lapálie jsem kontrolu našel. Stejně tak to dopadlo i s druhou kontrolou. Na třetí kontrole jsem nechal dobrou minutu, ale zase čtvrtou kontrolu jsem našel cobydup. Zbytek už byl takový pamlsek na závěr.
 
Bajeřík mě porazil o cca 2 minuty. To je na 16 minutách celkem dost. Nicméně u srdíčka zahřálo aspoň to, že Kobříka jsem porazil o cca 6 sekund. Zbytek pole doběhl hodně daleko za námi a tak, ještě před startem druhého kola, jsme s Bajeříkem stihli ještě jeden ostřejší kilometr po lese.
 
Následoval druhý a poslední okruh. Cca o stejné délce jako ten první. Bohužel jsme tentokráte měli s Bajeříkem a Kobříkem stejnou farstu, tudíž jsme vyrazili totožným směrem. Nechtělo se mi jen viset a tak jsem se snažil volit si vlastní cestu. Kobřík odpadl již cestou na druhou kontrolu, ale měl žížu, takže to ho omlouvá. Snad se na víkend aspoň trochu napije :)) S Bajeříkem jsme pokračovali dále. Na každé z prvních čtyřech kontrol jsem se snažil volit jiný postup než Bajeřík. Avšak vždy jsme se někde doběhli.
 
Až na čtvrté kontrole mi ten pacholek utekl. Rozběhl se jako čipera, kdežto já si to namířil přímo do hustníku. Nu a bylo po souboji. Závěrečné kontroly už jsem běžel o samotě a na voplátku jsem si poctivě hlídal mapu, abych na závěr nevyvedl nějakou chlapečkovinu.
To se povedlo. Do cíle jsem dorazil se ztrátou cirka jedné minuty za Bajeříkem, avšak o hezkou půl minutu před Kobříkem. Ten měl ovšem tu žížu :)
 
Já si tímhle tréninkem teprva žížu udělal a to nejen na dvě 11°, ale hlavně taky na víkendový štafety :) Už se těším, až to všechno vypukne.
Proslýchá se, že běžím ve štafetě s Andrejem, tak doufám, že když to nějak pokazím, že mě třeba nezabije nebo tak něco :)) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Kouknutí